Shop Mobile More Submit  Join Login
MF: It's long long goodbye... by zerartul MF: It's long long goodbye... by zerartul
MF: It's long long goodbye...
Sheryl Nome by :iconastellecia:
Photo by me

Helper :iconsakurazaki:

Photog :icongarion:

Shooting more Sheryl Nomes again. Haha. Its always nice to do night photography. Walked wrongly today and went in a big circle. We got to the location in the end all tired and stuff. Oh well it turned out pretty good though. And thanks for the free meal :iconastellecia: haha. Im a broke man :P

Related:
Sheryl Nome:Set the sky ablaze:
Add a Comment:
 
:iconkikas212:
kikas212 Featured By Owner Feb 25, 2012  Student General Artist
beautiful
Reply
:iconmjwilliam:
MJWilliam Featured By Owner Aug 19, 2011  Professional Traditional Artist
Your fantastic work has been featured here: [link]
Reply
:iconmandilu:
mandilu Featured By Owner Mar 2, 2011  Professional Photographer
Simply amazingg!!!! 0.- The city background is pretty awesome! Did you have a very long exposure time? And did you have a light you shined on your model?
Reply
:iconmagicalmika:
magicalmika Featured By Owner Jan 24, 2011  Hobbyist General Artist
-cries- ; A ;
Reply
:iconlilhimeka:
LilHimeka Featured By Owner Dec 9, 2010
very pretty!!! =)
Reply
:iconcoconutcelebi:
CoconutCelebi Featured By Owner Dec 2, 2010   Photographer
This is a freakin' awesome shot man!
Reply
:iconarutosekai:
Arutosekai Featured By Owner Nov 23, 2010  Student Photographer
wow! pouty lips :D
Reply
:iconkim-tram:
kim-tram Featured By Owner Nov 22, 2010
omg~! this shot is so gorgeous @.@
Reply
:iconhappycomplicaty:
HappyComplicaty Featured By Owner Nov 22, 2010
wow great foto!
the skyline in the background is amazing!
the cosplay sooo beautiful!
love it!
Reply
:iconx3kiko:
x3Kiko Featured By Owner Nov 21, 2010  Hobbyist Artist
OMG!! *Mesmerised* *w*
Reply
:iconsara1789:
sara1789 Featured By Owner Nov 20, 2010  Hobbyist Photographer
Amazing shoot, Sooooo beautiful!!!!!!!
The dress and the light in the photo is so amazing. >///<
Reply
:iconmjwilliam:
MJWilliam Featured By Owner Nov 20, 2010  Professional Traditional Artist
Amazing capture! Everything from the background to the costume to her expression to overall ambiance - perfection.
Reply
:iconfabism:
fabiSm Featured By Owner Nov 20, 2010
:spin:
OMG!
It's really awesome! such a great comp for this picture!
Reply
:iconakinofujiko:
akinofujiko Featured By Owner Nov 20, 2010
This is gorgeous!!!
Reply
:iconhybridre:
hybridre Featured By Owner Nov 20, 2010   Photographer
=A=
breathtaking!
Reply
:iconnutcase23:
nutcase23 Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist Photographer
that cloak looks very familiar
Reply
:iconototsuki:
Ototsuki Featured By Owner Nov 19, 2010
How many times have you flip it this time? XDD

Very nice shot here
Reply
:iconastellecia:
Astellecia Featured By Owner Nov 20, 2010
err...I think....not that many, less than 10 definitely :D
Reply
:iconchampagne-meat:
Champagne-meat Featured By Owner Nov 19, 2010
faving this awesome!
Reply
:iconhugodeathy:
hugodeathy Featured By Owner Nov 19, 2010  Professional Photographer
OMG Love plz!!?? My jaw just dropped when I saw this photo!
Awesome job you two! <3
Reply
:iconlycorisa:
Lycorisa Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist General Artist
..omg this is so beautiful!!! I can't stop staring at it I love your photos so muuch :heart:
Reply
:iconraistlin03:
raistlin03 Featured By Owner Nov 19, 2010
We are back to night city landscape again... lol
Reply
:iconastellecia:
Astellecia Featured By Owner Nov 19, 2010
ehhh movie version is city landscape okay :D
Reply
:iconraistlin03:
raistlin03 Featured By Owner Nov 19, 2010
Haha I know... its something Zerartul and me had been talking about before AFA that there was a point of time when everyone is shooting the night city landscape... then all of a sudden, it stopped...

Now its coming back again... :D
Reply
:iconastellecia:
Astellecia Featured By Owner Nov 19, 2010
*coughs* cause now got marina bay sands wor :D
Reply
:iconangemin:
Angemin Featured By Owner Nov 19, 2010  Student General Artist
It's interesting the way the unfocused background gives something magical to the image
Reply
:iconinnocent-murderer:
innocent-murderer Featured By Owner Nov 19, 2010
beautiful~
Reply
:iconlavena-lav:
lavena-lav Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist General Artist
epic and beautiful as always *_*
Reply
:iconwildquaker:
wildquaker Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist Artist
Absolutely stunning. There's adequate lighting on her to see the overall look of the costume and of course her Sheryl Nome-ish face. \o/
Reply
:iconsorayomi:
sorayomi Featured By Owner Nov 19, 2010
So beautiful :)
Reply
:iconetaru:
etaru Featured By Owner Nov 19, 2010
Beautiful!
Reply
:iconcalssara:
Calssara Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
SOOOOOOOOOOOOOOO Dang Epic =O!!!!!
I always wonder how an absolutely gorgeous photographer can become even better and better with every shot. there must be an end of you epic-ness-dom XD but somehow you always outperform your skills again and again =D
Reply
:iconastellecia:
Astellecia Featured By Owner Nov 19, 2010
your photography is so epic winz~~ all I need now is to shop my face onto building walls and then I'll really be sheryl nome LOLOL
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 19, 2010
Image Size
388 KB
Resolution
1500×1063
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,956
Favourites
343 (who?)
Comments
33
Downloads
179
×